Hej
Jag är Thomas lillasyster och har med både hopp och förtvivlan följt tråden här och har med flit avstått från att svara tills programmet var sänt.
Jag tycker (som de flesta andra här) att alla har rätt att ha sin åsikt om saken. En del tror att det är bluff och båg medan vi andra, som faktiskt upplever detta, _vet_ att det händer! Jag lovar att jag skulle göra vad som helst för att min yngsta dotter skulle slippa vara med om det hon är med om.. Hon har ju knappast valt att se/höra allt det hon upplever. Men hon har, numera, en egen fjärrkontroll på handen som mediumet tipsade om. Med den kan hon själv välja om hon vill vara på eller av. Tänk om hon hade haft den redan som lill-liten, vad mycket rädsla som hade besparats henne. Hon är en öppen kanal mot andevärlden och i.o.m.d. drar hon till sig både det ena och det andra i andeväg. Och hur kan man få en människa att välja att inte se eller höra vissa saker? För vår dotter är det här lika självklart i hennes vardag som att jag ser den riktiga & vanliga världen...
Jag ser, när jag läser igenom det jag har skrivit, att det kanske verkar flummigt men det är så det är..
Med vänlig hälsning
Jeanette