Man blir överväldigad av alla vackra julhälsningar här på Anbytarforum. Så mycket energi läggs ner på att förmedla ett freds- och vänbudskap. I vår familj har vi tagit till oss ett nytt fadderbarn från San Augustin i Honduras. Hon heter Deivi-osiris Portillo (hoppsan, jag glömde 100-årsregeln- hoppas ni har överseende). Vi har alltså fått en ny familjemedlem! Jag önskar henne och alla er andra här på Anbytarforum en rikigt God Jul och ett Gott Nytt År - i allt ni företar er!
Mitt i all släktforskning - glöm inte vår nutid. Världen är inte rättvis, det har betydelse var man föds. Det vet väl släktforskare mer än alla andra! Därför önskar jag också alla folks frihet, hela världens fred!
En särskilt God Jul önskar jag Marita Persson, Lena Löfström, Maud Svensson, Anders Ryberg, Bo Berntsson, Rune Edström, Jörgen Tollesson, Bernt Bergqvist, Inkan, Peter Karlsson och Bo Nordenfors.
Ni har alla förgyllt min tillvaro här på Anbytarforum.
Slutligen vill jag önska alla med förtroendeuppdrag bland Sveriges Släktforskare en God Jul och Gott Nytt År, det är inte alltid lätt att företräda denna vilda, kritiska och observanta, nogräknade skara som samsas här på Anbytarforum. Och som har gett mej så väldigt mycket stöd i min egen släktforskning.
Mvh
/Kaj A.