Hej
Jeg søger min mands slægtninge i Sverige
den 13-4-1826 blev Carl Christian Lindenstrøm født i København søn af Ann Margrethe Nielsen og udlagt børn fader Carl Christoffer Lindenstrøm. Carl Christoffer kan jeg ikke finde her i Danmark, så vi har en formodning om at han kommer fra Sverige jeg har være inde på DIS Sverige har fundet nogle Lindenstrøm i Allingsås. vi håber at dør er nogle i Sverige dør kan hjælpe os med at finde ud af om dør er forbindelse over vandet
1797-01-10 Johan Mathias Allingsås sfs
1688-1920 text excel Pet J Lindenstrøm
Hedw Herietta Engstrøm 22
test: walborna fru Tham, fødd Arfwidsson på Floda, Fru Hedwig Boklund, Mademoiselle Anna Engstrøm, Valb Herr Capit. Tham, Herr Rådman Froman, Herr Niel Ahlroth
1798-11-23/1798-11-25
K Margaret Christin Allingsås sfs bokhållare fran Floda P Joh Lindenstrøm H H Engstrøm
test: fru Norman, fru Lowisa Wingenblixt,Mademoiselle Froman, Bogmastare Arsenius, Apotek. Jønsson, Cornnetten Wingeblixt
1803-04-09 Sophia Amalia Alingsås sfs
1688-1920: text Excel P J Lindenstrøm H H Engstrøm
H H Engstrøm 28 Test: fru Borgmast. Arsenius, fru Wingenblixt, fru Hwalstrøm, L?ftgren, Mamsell Froman, regrm.past. Hwalstrøm, medecine doctor Hellerz, Musiqanten Sw. Friberg.
31790 73 go2746:6 1816-09-16 1816-09-19-M
Otto Hindric alingsås sfs
handelsman Anders Goden Christina Margretha Lindenstrøm 17
est: fru Lindenstrøm, fru Jønsson, Mamsell Hedwig Nabbsted, doctor Forsell, Borgmastare Arsenius, studenten Joh Lindenstrøm
vi ved at dør Lindenstrøm i Sverige i dag, men om det er familie ved vi ikke, vi håber at dør er en eller anden dør vil hjælpe
os
MVH
Fie og Jøns Lindenstrøm
Åesvej 27 Tvingstrup
8700 Horsens
Danmark
Dis medlem Danmark 7656