Jag kan lugna dig i din upprördhet,Maud,med att min man känner till detta nu och helt enkelt liksom jag tyckt det varit för tidsödande att ta tag i.Det visar det sig till och med att vi har hela familjens fulla stöd att forska vidare,så det finns inget att dölja.
Jag skulle vilja be dig att ta själv tänka på vad du antyder och hur du uttrycker dig om mig och min familj som du inte känner ett dugg.Man behöver inte vara otrevlig och hotfull för att korrigera någon,Maud.
Min man vet om min post nu,har läst den och tog inte ett dugg illa upp,eftersom han till skillnad från tillexempel dig känner mig och vet att mina avsikter var de allra bästa.
Jag bortsåg väl ifrån,i stundens engagemang,att det finns illasinnade människor som kan,även om man vill tro att det är otroligt,ägna sig åt att använda saker på fel sätt.Människor med fel avsikter och för mycket fritid till förfogande finns alltid,det borde jag ju tänkt på.Självklart.
Jag vet att det kanske var i personligaste laget och eftersom en person jag nämnde lever och inte visste om att jag funderade på detta har jag bett att posten tas bort eftersom den inte längre kan redigeras.Tänk på att man kan göra misstag,Maud.Jag nämnde inga namn och nej,jag vet att det var fel ändå.
Men:om du tycker att en post är för personlig så kan du göra följande:
a)kontakta admin och be dem ta bort den om de håller med dig
eller
b)kontakta avsändaren via mail(min mail finns tex i min profil,svårare än så är det inte) istället för att komma med otrevliga kommentarer till någon som bett om en åsikt från någon utomstående i liknande situation.
Min undran var svår att uttrycka utan att bli personlig eftersom det är en personlig fråga att söka upp släkt som inte vet att man finns.Inte minst för att det per automatik i något led involverar ännu levande människor.
När jag skulle ändra ursprungsposten igår(jag insåg att det kanske inte var helt genomtänkt formulerat) gick det inte för att posten var för gammal att ändras.Nu har jag mailat admin för att be dem radera samtliga poster jag gjort under den här rubriken.
Liksom jag bett dem ta bort delar av din post eftersom jag upplever dem som rent otrevliga,insinuanta och hotfulla.
(Meddelandet ändrat av cecilialoewen den 12 februari, 2008)
(Meddelandet ändrat av cecilialoewen den 12 februari, 2008)