Hej! Om jag minns rätt (jag har ju inte längre möjlighet att kolla det ...) så micklade jag med färgerna för att få till det och bilden fixades inte med uppdateringen. Jag hade hårddiskinstallation och följde råden om uppdatering och läste frågorna här utan att hitta någon lösning. Däremot hittade jag samma fråga från Karin Jegelius den 13 april 2000 (se äldre inlägg).
Det fungerade inte tillfredsställande var allt jag hade kunnat konstatera innan min datorn gick i en lite märklig strejk häromveckan. Mitt nästa steg om jag inte hade sett Annelis fråga hade varit att ringa kansliet (eller ställa frågan här kanske, men eftersom frågan redan fanns från 2000 och jag inte var hjälpt av svaret så hade jag nog ringt istället). Nu var det ju bra tycker jag att diskussionen blev här (du hade kanske inte behövt ta bort den nya rubriken Peter ... ;-) ).
Det kan ju ha varit något med drivrutinerna som alltså rättades till när jag igår försökte med min XP-graderade maskin, i övrigt är ju alltså datorn densamma. Annars vet jag inte varför, jag vet bara att jag hade problem i Windows ME, därmed inte sagt att alla andra har problem eller att det inte fungerar hos andra. Det är ju trots allt buggarna som är det intressanta.
Carl, när det gäller att ni inte gjort nypressning utan levererar 1.02, så kan det ju då gärna framgå av hemsidan, nu står det så här: Den nya versionen heter 1.04. Versionsnumret för sökprogrammet får man fram om man klickar på OM. Det är ju lätt att tro att om man beställer nu så är det den man får. Jag vet att det blir 1.04 när man gör den uppgradering som finns på hemsidan, men det tror man ju inte man ska behöva. Det är ju bättre att lägga till den förklarande texten på hemsidan, det kostar väl inget?
Med vänliga hälsningar,
Eva Dahlberg