Tack snälla Maud , än en gång, Allt det här är nytt för mig , jag är helt imponerad Hur mycket information det finns, bara man vet hur man letar. Denna Carl M, flyttade till Vindö 1897. Köpte en gård och blev min fars morfar, Nu finns bara jag och min syster kvar, av den grenen Magnusson. Jag har länge funderat på alla förfäder och syskon till denne man f,1858. Jag har läst ett boupptäcknings papper efter vad jag nu tror var Kristina Johanna f, Zettergren. Kan tyvär inte hitta det nu, allt detta har gått så fort. Carl Magnus gifte sig med Augusta Anna Kristina f, Andersson också f 1858. De fick tre barn, Karl August f, 1889 , en son , död liten och en dotter, Karin Augusta f, 1898, hon blev sedan min farmor, ogift som hon var, fick vi heta Magnusson. Jag vet inte varför jag berättar allt detta för dig , men du tycks ju veta en del. Jag blev så glad att du svarade, på mitt mail. Jag önskar nu bara att jag kan lära mig att hitta fler spännande saker. För detta är kul. Tack än en gång, Katarina Magnusson.