Uppgifter från Ancestry, jag vet inte hur säkra de är.
Ann Hicks W
Born in Melville St Caversham Dunedin on 24 Oct 1876 to Heinrick Wennerbeck and Mary Hannah Williams. She passed away on 6 Nov 1930 in Pukerau, New Zealand.
Helen Jane
Born in Artherton, New Zealand on 1877 to Heinrick Wennerbeck and Mary Hannah Williams. She passed away on 5 Sep 1896 in Artherton, New Zealand.
Harriet Christina
Born in Artherton, New Zealand on 1879 to Heinrick Wennerbeck and Mary Hannah Williams. She passed away on 15 Mar 1966 in Owaka, New Zealand.
Julia Salotta:
Born in Arthurton, New Zealand on 1880 to Heinrick Wennerbeck and Mary Hannah Williams. Julia Salotta married James Arthur Barnett and had 3 children. She passed away on 18 Mar 1959 in Owaka, New Zealand.
James Henry
Born in Artherton, New Zealand on 1881 to Heinrick Wennerbeck and Mary Hannah Williams. He passed away on 20 Jul 1953 in Owaka, New Zealand.
Mary Anne
Born in Southland, New Zealand on 1884 to Heinrick Wennerbeck and Mary Hannah Williams. Mary Anne married John Andrew Laurie and had a child. She passed away on 29 Jan 1962.
Den som lagt in trädet (One World Tree) är släkt med Henriks hustru. Om du skickar ett mail till mig så jag får din adress kan du få hennes mail och ta kontakt, hon kanske vet mer om levande släkt. Det finns ingen med namnet Wennerbeck i telefonkatalogen där, men döttrarna fick ju barn
(Meddelandet ändrat av izla 2012-04-21 18:20)