Jo, nummret tillhör nog Johan. Krosskador som Ingvarn nämnde faller ju bra på plats vid en fallolycka och krossningstexten verkar vara ditskriven samtidigt som 2 nr 2955 / 94.
Att det kunde finnas en attest baserade jag på rubriken i den kollumnen som 2 nr 2955 /94 stod. Den är ju oftast tom och jag har i några fall sett att det stått någon om en attest där på en släkting som dog utomsocknes (i det fallet på dödsorten och texten attest skickad). Prästen i Simrishamn har antagligen skickat en attest till prästen i Simris om dödsfallet, sen om den finns bevarad vet jag inte, jag har aldrig gett mig in på att leta eventuella bilagor till dödböcker.
Jag gjorde en snabbkoll i NAD och såg där att Simris kyrkoarkivs H I:1 bland annat verkar innehålla bilagor till dödboken för spridda år mellan 1845 och 1899, så där kanske det kan finnas något intressant.
Liten fundering på 94: årtal känns ju rimligt, annars kanske det skulle kunna hänvisa till två attester, förslagsvis 2955 och 2994. Det skulle i så fall förklara siffran 2 före nr.
Mvh Staffan